گیلان پژوهش

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

دانلود پرسشنامه اثر متغیرهای مدیریتی,فردی,فرهنگی و محیطی بر استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت(به همراه منبع)

دانلود پرسشنامه اثر متغیرهای مدیریتی,فردی,فرهنگی و محیطی بر استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت(به همراه منبع)

پرسشنامه اثر متغیرهای مدیریتی،فردی،فرهنگی و محیطی بر استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت

3صفحه ورد

دسته بندی: مدیریت

تعداد سؤالات: 28

تعداد گویه ها: 5

مولفه هایی مورد بررسی:

عوامل مدیریتی: 5 سؤال

عوامل فردی: 6سؤال

عوامل فرهنگی: 5سؤال

عوامل محیطی: 6سؤال

سیستم های اطلاعاتی مدیریت: 6سؤال

منبع پرسشنامه:

جعفری, مصطفی،حمید رحمانی سریاست و صالح عبادی لمر، ۱۳۹۴، رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در تبیین اثر متغیرهای مدیریتی،فردی،فرهنگی ومحیطی بر استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت MIS مطالعه موردی: شرکت بیمه البزز استان گیلان، سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران، دانشگاه شهید بهشتی



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
porseshname-asare-mitaghayerhaye-fardi-va-farhangi_1938517_4957.zip171.4k





دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی پایدار(هیل و جونز)

دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی پایدار(هیل و جونز) پرسشنامه مزیت رقابتی پایدار(هیل و جونز) در 4 صفحه و 32 سؤال(16 سؤال از دیدگاه کارمندان - 16 سؤال از دیگاه مشتریان) به همراه منبع برای نگارش مقالات و پایان نامه ها تهیه شده است. اطلاعات مربوط به پرسشنامه: دو پرسشنامه 16 سؤالی که 16 سؤال از دیگاه کارمندان طراحی شده است و 16 سؤال از دیدگاه مشتریان طراحی شده است. در سؤالاتی که از دیدگاه کارمندان بررسی شده اند به ابعاد: کیفیت: سوالات 1 تا 3 نوآوری: سؤا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 21,500 تومان

دانلود پرسشنامه تبیین اثر ارتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی گری وفاداری

دانلود پرسشنامه تبیین اثر ارتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی گری وفاداری امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد. پرسشنامه اثر رتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجیگری وفاداری دارای 25 سؤال و برگرفته از ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,000 تومان